Even heel snel een berichtje - Reisverslag uit Pabekh, India van Eva Toes - WaarBenJij.nu Even heel snel een berichtje - Reisverslag uit Pabekh, India van Eva Toes - WaarBenJij.nu

Even heel snel een berichtje

Door: evatoes

Blijf op de hoogte en volg Eva

11 Oktober 2011 | India, Pabekh

Hallo allemaal!

Hier even heeeeel snel een berichtje.

Ik ben woensdag rond kwart voor 12 aangekomen in Rishikesh. Daar zijn we gebleven tot zondag.
Zondag zijn we doorgereisd naar Pabekh, de woonplaats van Nienke.
Zondag was ik heel erg moe en heb dus daarom niet een berichtje gepost. Maar sinds maandag ochten hebben we geen stroom, dus dan kan ik ook moeilijk een berichtje sturen :P.

Zodra er weer stroom is en natuurlijk ook internet ga ik een HEEEEEL uitgebreid verslag sturen, want ik heb echt heel veel meegemaakd en ervaren.

Marleen heel veel succes met je toetsen.
Roosje laat even weten hoe je toestweek is gegaan zodra je je cijfers weet en geniet nog van de vakantie.
Pap nog heel veel plezier in Suriname en we troosten hier op je nieuwe baan!
Mam zorg ook nog een beetje voor je zelf. Wees niet gerust Nienke heeft las t van hetzelfde.
Em bedankt voor je berichtje. Zodra ik kan zal ik antwoorden :P.

Aan jullie allemaal heel veel kusjes!
En hopelijk tot snel!

PS. het gaat hier verder allemaal goed!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 11 Oktober 2011 - 13:17

    Iris Burgman:

    Eeeef!

    Ik ben echt ontzettend benieuwd meis! Heb je mijn berichtje nog ontvangen? (smsje) Kan me voorstellen dat je die niet hebt gekregen. Ben benieuwd.

    Geniet van alles!

    Dikke kus

  • 11 Oktober 2011 - 13:37

    Eva Toes:

    Hee Iris.

    Ja ik had je berichtje wel ontvangen, maar het is heel duur als ik iets terug stuur :P.Hopelijk blijft de power de komende dagen dan kan ik wat verslagen posten. Mis jullie wel allemaal heel erg!!

    xx

  • 11 Oktober 2011 - 13:40

    Tante An:

    Gelukkig!! Eindelijk heb ik weer iets van je gehoord! Ben heel benieuwd naar de reisverslag! Een dikke kus van mijXXXXX Anja

  • 11 Oktober 2011 - 13:55

    Paps:

    Moppie, wat fijn om wat van je to horen.
    Ik zie net dat je wat gepost hebt.

    Hier alles goed en soms veel te heet 37gr.
    Heel veel brassas (kusjes) vanuit Suriname xxxxxxxxxxx
    Paps

  • 11 Oktober 2011 - 15:46

    Marleen:

    Jaaaaaaaa, wat goed :) Tnx mop, geniet van je pannekoeken!! Xxxxx

  • 11 Oktober 2011 - 16:28

    Nienke:

    eh eef lees t nog 1x.
    Ma wees gerust, wel dus!!!!
    Alles gaat echt goed,aleen wat weinig stroom dus geen spelling en naleescheck!!
    daaaaaaaaaag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Pabekh

Eva goes back to basic in India

Recente Reisverslagen:

23 November 2011

Nog 1 weekje...

15 November 2011

Alweer een tijdje geleden

25 Oktober 2011

De tweede week in PAbekh

17 Oktober 2011

De eerste week in Pabekh

15 Oktober 2011

De reis naar Pabekh
Eva

Actief sinds 25 Mei 2011
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 17319

Voorgaande reizen:

03 Juli 2014 - 31 Augustus 2014

Backpacken

27 April 2012 - 01 Juli 2012

Discover South America

04 Oktober 2011 - 29 November 2011

Eva goes back to basic in India

Landen bezocht: