Nog 1 nachtje - Reisverslag uit Soest, Nederland van Eva Toes - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje - Reisverslag uit Soest, Nederland van Eva Toes - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje

Door: evatoes

Blijf op de hoogte en volg Eva

03 Oktober 2011 | Nederland, Soest

Hallo allemaal!

Morgen is het dan eindelijk zover! De koffer is gepakt (op wat kleine laatste dingen na, zoals bv. een kilo kaas :P) en staat klaar. Ik heb bijna van alle vrienden en familie afscheid genomen. Vanmiddag komen Eva en Marloes nog langs en dan moet ik morgen nog afscheid nemen van mama, papa, Marleen en Roos. En dan kan het avontuur gaan beginnen!

Ik vlieg vanaf schiphol naar Helsinki om 11.55 en kom aan om 15.25. Daar kan ik dan rustig overstappen en nog even wat eten. Dan om 20.00 vertrekt mijn vliegtuig van Helsinki naar Delhi. Ik kom om 5.25 (Indiase tijd, er is 3,5 uur tijdsverschil en 4,5 met wintertijd) aan in Delhi. Daar kan ik dan lekker ontbijten, want ik vlieg pas weer om 10.40 vanuit Delhi naar Dehradun. Daar kom ik aan om 11.40 en wordt (als het goed is) opgewacht door Nina (aka Nienke). Samen reizen we dan door naar Rishikesh en daar blijven we waarschijnlijk 2 nachten.
Vrijdag reis ik dan weer door met Nina en nog 2 andere, die voor 3 weken op bezoek komen bij Nina, naar Pabekh. Dat houdt in dat ik eerst 6 à 7 uur met een jeep de bergen in rij en daarna 2 kilometer de berg af moet dalen. Lopend. Hopelijk ben ik dan heelhuids op bestemming aangekomen.

Dat betekend dus wel dat ik niet eerder weer contact kan opnemen met jullie dan zaterdag, maar goed we moeten elkaar 2 maanden missen, dus die paar dagen zonder contact kunnen er ook nog wel bij :D.

Voor de gene die het nog niet weten kan je links je e-mail adres invoeren en elke keer als ik dan een berichtje stuur, krijgen jullie dat doorgestuurd naar jullie e-mail adres. Dan hoeven jullie niet iedere keer weer te kijken of ik al wat heb gestuurd.

Als het goed is zijn jullie zo helemaal up to date.

Heel heel heel veel kusjes en knuffels en tot over 2 maanden!!
xxxx Eva

  • 03 Oktober 2011 - 09:50

    Ilse..;):

    SPANNEND!!!!!

  • 03 Oktober 2011 - 10:44

    Nina:

    ja een goede reis he EEF,
    zie je zo in Rishikesh, kunnen we lekker bijkletsen, en he vergeet je kaas niet he!!!hahahehexxxx

  • 03 Oktober 2011 - 13:07

    Emma :

    Aahh nu komt het wel heel dichtbij! Nog één nachtje slapen in je eigen bed:O! XX

  • 03 Oktober 2011 - 15:27

    Rosemarie:

    Het gaat je vast lukken, ben nu al trots op je!
    Vanavond laatste avondje met ze allen pannekoeken eten!
    Ik ga je missen.
    xxx

  • 03 Oktober 2011 - 19:38

    Mamma Wilma:

    Nou het ziet er prachtig uit Eva. Het eerste verslag is goedgekeurd en ik hoop dat er velen volgen!! Ik ben heel benieuwd naar al je verhalen en belevenissen. Niet alleen in India, maar all over the world !! Heel veel liefs en super veel kusjes, je mamma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Soest

Eva goes back to basic in India

Recente Reisverslagen:

23 November 2011

Nog 1 weekje...

15 November 2011

Alweer een tijdje geleden

25 Oktober 2011

De tweede week in PAbekh

17 Oktober 2011

De eerste week in Pabekh

15 Oktober 2011

De reis naar Pabekh
Eva

Actief sinds 25 Mei 2011
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 17319

Voorgaande reizen:

03 Juli 2014 - 31 Augustus 2014

Backpacken

27 April 2012 - 01 Juli 2012

Discover South America

04 Oktober 2011 - 29 November 2011

Eva goes back to basic in India

Landen bezocht: